Sunday, February 18, 2007

今年最後一日

今日係年三十晚啦, 雖然年尾因為工作/APPRASIAL有D唔開心, 希望明天開始又是新的開始。
記得從前在SONY的頭一年, 小羊很不開心, 但也堅持了, 結果小羊獲得認同了...
今年工作並不如意, 可說是吃力不討好, 被安排做自己不喜歡亦不熟悉的工作, 的確我真的盡了力, 但做得不好。
老實說, 這次APPRASIAL是小羊生命中的黑點, 從來APPRASIAL未試過如此低分, 或許是小羊不適合這份工罷, 這令小羊覺得很氣餒, 努力沉著工作, 雖然小羊也會埋怨自己做得不好。最令小羊不開心的是, 一向同事們都會有FLEXIBLE的上班時間, 以往小羊是撘二至撘五上班, 上司在從來沒有表示自己不高興的情況下比小羊1分, 還叫小羊不要BENCHMARK其他同事, 這是溝通與公司CULTRURE的問題。。

1 comment:

Anonymous said...

唔好咁唔開心啦,我都做左appraisal,係好唔開心呀都,最搞笑係既話一尐我一尐都唔覺得有問題既野,連我個supervisor都唔覺個下先好笑...算啦,呢度人工都唔會有得加得去邊,學我老細話齋,你搵到份好既,你咪走囉... 唉...