Friday, January 09, 2009

K.O. 小巴司機

銅鑼灣前往元朗經屯門的小巴,每程$25元。
但是否能夠安全快捷抵達元朗及屯門,就看個人運氣;以忘命小巴見稱的紅色小巴,超速DAN彎己經是很平常的事。因為長途,多數中途已經餘下少於半數的乘客,乘客被司機要求中途轉乘另一輛同線小巴,乘客都習已為常。經營成本高企,乘客一般都會體諒方便一下,讓司機可以再回起點走一轉,賺取多一程車資。
對於住在屯門虎地的我,十程小巴當中,至少八程需要轉乘1次,甚至3次車才能到達。
一般程況下,我都會方便司機,轉轉車,無傷大雅。但這班司機中有一些會很不付責任,任意罔為。
他們覺得只要將乘客轉到另一部小巴就覺得完了責任;不理乘客以後再要轉多少次車,甚至非常大聲的在無線通訊機中說:比8蚊個客,係屯門站頭放低佢轉元朗小巴。
天呀!怎樣說我也付了$25元!付了錢,不是應該將我一程送往目的地嗎?
他們有些更會扭曲道理,惡言對待付了車資的乘客。
今天令我氣憤極了的一個司機,就是活生生的例子。
今晚9:30下班,疲累極了的身驅不想再等地鐵轉了又轉,乘搭小巴,主要是不想沒位坐,不想轉車,更加想快點回家。
轉一次車,習慣了。可惜坐在前座的我,聽到了小巴司機們在無線通訊機中的對話:
A:有幾多個?幫唔幫到手?
B:放低8蚊比個客過黎我車,我幫你放低係市中心
聽到了己經心知不妙,司機給了我$8元要求我轉車,我轉車了對司機客氣的說:可否不要給我轉到元朗小巴?
因為在市中心往元朗的小巴,不是立即開車,不幸的話,需要等15-30分鐘才開車。我試過一次了。晚上10時,更加不知道要等多久。
B:你個客唔肯轉車喎
A:你叫佢個番黎先啦咁
我又要回到剛才那輛小巴,那個小巴司機A兇巴巴的對著我,可見我人仔細細,便開口大鬧...
A:叫你方便下又唔肯,咁麻煩(差點想講粗口的口吻)
我:我比左錢個喎,你地叫D乘客轉完又轉,比低8蚊個客叫個客自己轉第二條線就算...
A:咁你落唔落車丫?(好兇)
我:我唔落呀,有咩理由你地收左錢當個客似貨咁轉黎轉去?轉1次都算啦,仲要轉2次...(我開始火黎)
A:算啦, 我比番25蚊你, 你搭第二格元朗小巴
(因為在青龍頭,很少元朗小巴願意上客,天氣冷,我當然拒絕)
A:我同你落車截元朗小巴啦,落黎!
(我心想:你當我傻O家,我落了車你仲唔走?)
A:落車,轉第二格小巴我:你截到格唔洗再轉既小巴,我未上囉...
A:有格小巴黎緊啦(很明顯沒有車),落車啦...(當然我沒理他)
當有另一輛車到來,小巴司機A還對司機C說:我比左8蚊個客,你係屯門站DUP低佢轉車啦...
幸好司機C見我要求不轉車,他本來想在屯門市中心放低其他乘客就走,最後都唯有載我到達終點站。
其實,屯門市中心的那個站,距離我家只不過5分鐘車程,當乘客方便司機,司機也該給乘客一個方便吧。

說回頭,發洩了心中的那團火...舒服多了

No comments: