Tuesday, February 14, 2006

情人節 無花收

今日情人節, 閣下有無收花呢?
不要難過, 因為...我都無!!!
今天在街上看到很多一束束的鮮花走來走去, 最大束的是看到99支可以用一籮來形容的白色白玫瑰, 那著花的那個女子嬴盡街上路人的艷羨目光,當然包括我...

據悉今年情人節99支白玫瑰需費HK$5,000, 老實講, 有幸收到的當然開心, 但如果是我, 我會比較希望收現金伍張一千現鈔...

p.s. 證稱一下, 謝夫也有說過送花, 只是小羊婉拒了; 只是有心送就唔好問我要唔要啦!!!

Update on 15 Feb
昨晚簡簡單單的作了一餐西餐, 雖然要到十點先有得食, 但是也很好味。
餐湯:椰菜西芹蕃茄洋蔥湯
主菜:煙三文魚珍寶腸煮白汁意粉
加送Sony Style白色大臘燭+紅酒

小羊的情人節禮物是隻小羊喜歡的松鼠仔, 因為Jeff話我似佢; 我送左盒Zaku模型比Jeff, 但係佢馬後炮話一早估中我會買模型 >< 估到又唔早o的講!!!

嘻嘻,張相係咪有o的引人暇想呢???

1 comment:

meamea said...

^^ 你應該同Nigel都有個開心既情人節啦