Sunday, February 05, 2006

新春拜年團(s)

連續兩天的拜年團成為今個春節假期的尾聲...
昨天星期六, 先去屯門飲茶, 然後帶Lili去拜年, 拜年團七人四狗先到Carol同大力屋企, Eugenia隻Caesar見到Lili, 雖然身型相差很遠, 但大家都只係聞下patpat, 都可以做個朋友仔既...點知...Lili上到去己經被熱情既Pyepye同bebe嚇到耳又dup尾又dup...入到屋左避又避仲要"衣衫不整跳樓", 最後只能哩埋係Jeff同我後面先可以避過Pyepye的熱情同咸濕...XDD 之後到深井tea time, 一出街乜都唔記得, 唔需要拖狗帶的Lili懶理被拖的Pyepye的"虎視眈眈", 一於保持距離...仲鬼咁開心番屋企...但係, Lili就開心得過...最慘係我件衫, 比Lili Pat Pat整污糟左...一洗又唔見六七十...唉

至於今日, 去左同舊老細Simois同佢老公屋企拜年, 大家都讚小羊o的蘿蔔糕好味道, 好開心!!
睇左一陣Simois 既結婚相, 之後Simois介紹我地玩左隻新遊戲叫Rummikub, 類似接龍既玩法但要堆堆砌砌咁, 我玩得好差, 大概係我既思考邏輯推算都比較差同慢, 但Jeff卻很快上手, 比我玩得好得多。不過都是一個不錯的遊戲, 在玩具反斗城看到也值得買一套來玩。

不要以為拜年團就此結束, 下星期六還有舊同事的拜年團...唔知仲有無利是收呢??

3 comments:

meamea said...

simois個老公咋機, 無入鏡呀...
Rummikub其實好似啤牌+uno+接龍咁, 首先囉左一堆牌, 輪住出牌, either出至少三隻唔同色但同數字的牌, 或者出同顏色但數字連住既牌, 有兩隻百搭牌, 到你既時候有咁多出咁多, 或者利用出面既牌接龍, 但無牌就要囉牌好似uno咁...邊個玩哂手上既牌就win; 但聽聞己經斷哂貨, 見到我都會買盒黎玩

dino said...

因為caesar同佢主人一樣咁斯文, 所以咪可以做個朋友仔囉, heehee

meamea said...

Dino 小姐... er 你隻狗狗係狡猾既狗 (好似snoopy咁), 唔係斯文既狗, 大概都係物似主人形....

不過多謝caesar無份輪lili