Sunday, April 16, 2006

買袋癮又發作...

和小羊比較相熟的朋友都知小羊喜歡收集收袋...
小羊房袋有一個大櫃是用來放袋用的...現在也實在滿得很...
自上月底去了日本後, 雖然那時買不到"狼中物", 返港後卻後悔起來...
最後小羊的朋友一個星期前往日本, 小羊托朋友幫忙買回想買的款, 但因為那款只經斷貨, 朋友只幫忙買了次選...
但小羊今天心心不奮, 這數天還是瀏覽網上拍賣場及水貨店...
由於小羊鐘情於BB黃色, 但香港的水貨也很少那隻BB黃色, 所以今天吃過午飯後, 有時間便獨個兒走到太子, 一問之下, 那個袋的價錢和日本原價也相差約一百元左右, 所以...嘻嘻...就買了!!


EM...相距上一個買袋的時間不足2個月...唉...又破費了!!
上一次因為朋友買有六五折, 所以買了一個GUCCI, 其實我己經覺得好貴, 但鐘意, 所以都是買了。
沒法子啦, 小羊就是愛袋如命, 上一次謝夫旅行時將我的AGNES B左一下HI到, 右一下手柄位移位, 我的袋真的傷得要命, 我更肉痛...比自己弄捐身体還要痛!!

買袋後約了TOMMY, HEIDI和EUGENIA吃了一個TEA, 談了一回, 算是聚了舊吧!
這樣便過了我第三天的假期...
實在覺得有點寂寞, 謝夫這幾天假期也不能陪我...肯好還是有各方好友...令小妹不致於獨個兒過!!

3 comments:

dino said...

唉~~有米靚女又在晒命啦!

meamea said...

To dino...我有米? 點及你呀???

To Wallis, 有機會賺錢o家, 我玩左auction咁耐, 太多例如話我知, 網上面咩人都有, 可能佢地唔鐘意出街"吵"野啦, 貴貴都有人買

Anonymous said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»