Wednesday, April 19, 2006

情緒好低落

今日突然間情緒好低落...
突然間想自己有很多缺點...
我...不夠人緣好像亞文, 不夠口才了得如品謙, 樣子不及美麗如Anna, 皮膚不夠好如Heidi, 英文不夠好如Eugenia, 身材不夠高如敏儀, 人工不夠高如Tommy, 能幹不合謝夫...聰明又不合......算了...總之沒有一技之長...
但我又做不出虛假如某F小姐, 跌bra帶如某R小姐(雖然跌都未必有人受), 篤人背脊如某B先生...

我...夠竟有甚麼優點...我今天突然間覺得我會很快被這社會淘汰...
我懂的也不能成為一種core competence,
究竟一份工作能否一直做下去, 不用升職, 只加人工...一直做到結婚生仔然後退休呢????
想找過一份比較適合自己的工作, 但又好像覺得還想努力多一點...

大家都知小羊沒有機心, 工作上沒有野心和大目標。生於小康之家的小羊...比較好的說法, 其實己經是別人說的"賺錢買花戴"。 但小羊總覺得生命裡缺少了一些甚麼...

或許我還惦掛著惜日的工作熱誠及衝勁, 因為愛這份工作, 所以每事也不馬虎, 就算每天工作十二三小時還很是開心的。但為甚麼我這份正常的工作, 算是準時放工, 福利也好...但就是提不起勁???? 或者是我找不到我在這工作上的core competence吧...

講咁耐, 其實我想我都應該是就快period...
Sorry!!!

p.s. 剛才發現電話的火牛壞了...當黑...

1 comment:

dino said...

但您有樣野好多人都冇喎...就係...
「有個好男朋友仔啦」

既然您自稱沒有機心, 又駛咩諗咁多呢
畢竟, 工作只係人生一小部份, 工餘後仲有更多重要既事情, (例如請下我食飯咁啦, heehee)