Wednesday, January 11, 2006

趨婚(續集)

今日亞文同肥偉無啦啦約出黎食飯...
點知食食下...又問結婚問題...
老實講, 我無諗過佢地會問我o的個問題...
亞文同肥偉和我年紀相約, 他們是男性, 結婚o的個問題無理由咁早會諗...
但確實, 亞文己經打算儲錢結婚, 肥偉仲勁, 比未來外母叫買樓...
究竟時下亞爸亞媽係咪興趨婚呢???
品謙就唔洗講啦, 都同connie同居啦, 結婚都係遲早既事;
肥偉同佩儀都係同居...但會唔會結婚就未知之數, 好似仲有變數既機會
亞文同女友都係同居...儲得錢來都差唔多時候

結論: 點解個個都同居o家?!! 我仲係同屋企人住, 係咪有o的out呢??? 我又要...

No comments: