Thursday, January 26, 2006

Pako Lo Coming Back

嘻嘻! 知唔知Pako Lo係咩???
Pako Lo未即係我整既蘿蔔糕囉...上年我幫我整既蘿蔔糕改既名...

今年係第四年整Pako Lo, 今晚番去會整, 希望今年整到好食過上年啦。
仲記得上年整蘿蔔糕, 年三十晚一個人在廚房整, 感覺好寂寞;
唔知係咪因為咁o的蘿蔔糕有o的甘甘苦苦既味道...
上年雖然有少少失手, 不過都全部一日內沽清...
今晚整好話你知味道點....

Update on 23:50
登登登登...今年小羊Pako Lo己經面世啦, 三胞胎 ^_^ 味道同賣相都非常Very Good!!
小羊自評98分, 超正!!! 爭兩分就要睇埋煎既時候切同煮成點啦

2 comments:

meamea said...

我記得我第二年整都試過蒸到無哂水, 有o的燶味, 不過煎左就唔覺

dino said...

車~~寫係度令我地得個睇字,又冇份食 (-_-)