Thursday, May 11, 2006

智能身份證 (續)


昨晚小羊領取了新的智能身份證, 換了新身份證, 很開心的看了又看。
還記得小羊做證那天, 先影了三張相, 三張也肥得很; 很勉強的選了一張, 服務員見我像選得很勉強, 建議再影多一張, 最後那一張影得不錯, 就選了。
因為謝夫兩三個月前領證的時候發現新證比原先影的時候拉橫了, 所以我一直很擔心新證的相片不好看, 幸好相片沒有拉橫才安心。
記得十八歲換成人身份證的時候, 因為理論上那身份證是用幾十年, 所以很擔心相片影得不好便被笑足一世。雖然那時也頗滿意, 但現在的新證看起來可以"見下世面", 不用像以前般私私宿宿的拿出來。
說回現在的新證, 揀相的時候己經覺得有點像松鼠仔, 到取證後我給謝夫看, 他也說很似...
你們覺得似嗎??

5 comments:

dino said...

果然仲後生, 所以唔介意拿張身份証出黎"見下世面"

張身份証改得好靚, 唔該幫我果張改做1988年出世呀!

meamea said...

咁你先scan個copy比我啦

dino said...

車~~選擇在呢個時候擺張有出生日期既身份証出黎, 都唔知有咩企圖嫁唧

meamea said...

傻啦, o的個世界, 唔係你放張身份證出黎就會有人送禮既...要送既就會送, 唔送既放到係佢面前, 佢都扮睇唔到啦

lamkiuwai said...

Old News 一則,是關於計算身份證號碼上的括號數字:
http://lamkiuwai.blogspot.com/2005/06/blog-post_25.html